Kick-start sessie Maatschappelijk Positioneren.
Ontdek in 3 uur de 5 geheimen van futureproof succes voor jouw organisatie.
Tijdens deze sessie zet je samen de eerste stap naar een merkstrategie die impact maakt. Geen gemooipraat voor de buitenwereld, maar een aanpak die werkt. Van binnenuit. Voor jouw organisatie én wereld.
Waarom deze sessie?
Wat als jouw merk en organisatie het verschil maken?
Want winst én de wereld mooier maken, dát doen de winnaars van morgen.
Winnaars claimen een relevante maatschappelijke rol en voegen échte positieve waarde toe.
Beloven niet alleen, maar doen.
Hoe maakt jouw merk de wereld groener, gezonder, gelukkiger?
Wat kun je verwachten?
- In deze interactieve en inspirerende sessie:
- Ontdek je samen met je team in 3 uur de 5 geheimen van futureproof succes voor jouw organisatie.
- Laat je verrijken door inzichten van changemakers en innovatieve businessconcepten die nú al het verschil maken.
- Ga je concreet aan de slag met de eerste stap naar een impactvolle merkstrategie.
- Dit levert het op:
- Een frisse blik op jouw strategische keuzes en maatschappelijke rol.
- Praktische tools om jouw merkstrategie om te zetten naar impact.
- Positieve energie en concrete ideeën om verandering te realiseren.
Praktische info
Duur: 3 uur
Kosten: €2.450,- excl. BTW en reiskosten.
Purposeful innovatieve startup of organisatie, maar beperkt budget? Laat weten, we denken graag mee!
Locatie: Bij jullie op locatie of een inspirerende plek naar keuze.
Neem contact op met Mirte om jouw sessie te plannen.
Door wie?
Mirte Stut & Marlies Tousain: een krachtig duo voor betekenisvolle merkstrategie
Mirte en Marlies delen een krachtige visie: merken kunnen en moeten bijdragen aan positieve verandering. Met een brede en complementaire achtergrond begeleiden ze organisaties om duurzame impact te realiseren. Wat hen kenmerkt is hun open blik, creatieve aanpak en ruime ervaring, gecombineerd met de overtuiging dat iedereen – en elke organisatie – verschil kan maken.
Mirte: verschil maken door te doen
Mirte is de oprichter van Yugen, ontstaan vanuit het geloof dat iedereen verschil kan maken. Door te doen. Ook bedrijven, organisaties, instellingen en overheden. Daar wil Mirte die positieve veranderkracht aanwakkeren. Organisaties helpen hun maatschappelijke rol te claimen en deze waarmaken voor meer impact. En zo samen de wereld een beetje groener, gezonder en gelukkiger maken.
Met 18 jaar ervaring als merkstrateeg heeft Mirte bewezen impactvolle strategieën ontwikkeld voor prominente organisaties zoals Monuta, Transavia, Paleis Het Loo, Growers United, Welkoop en Dille & Kamille. Daarnaast is Mirte co-auteur van het marketingboek Power Brands. Waarin de zeven onwrikbare principes van merkdenken worden belicht.
Marlies: strategie met betekenis
Marlies sluit met haar motto “Brands that matter. Do better” naadloos aan bij deze visie. Vanuit haar ervaring in verschillende commerciële (directie)rollen bij Unilever, Heineken en Red Bull brengt ze een scherp strategisch inzicht en internationale ervaring mee. Als oprichter van Impact companions begeleidt ze organisaties, klein en groot, naar een stevige impact strategie en het bijpassende verhaal. Niet alleen de belofte. Maar ook de beweging. Haar kracht ligt in het begeleiden van organisaties naar betekenisvolle groei, altijd met een blik op duurzaamheid en maatschappelijke impact.
Samen voor positieve impact
Mirte en Marlies combineren hun expertise en gedeelde waarden om organisaties te begeleiden op weg naar duurzame groei. Door te laten zien hoe merken een positieve bijdrage kunnen leveren, inspireren ze bedrijven om écht het verschil te maken.

